Słaba znajomość języków obcych utrudnia prowadzenie biznesuEconomist Intelligence Unit oraz EF Education First zaprezentowały wyniki badania „Konkurencja bez granic”, przeprowadzonego wśród 572 szefów firm i organizacji
Warszawa, 23 grudnia 2020Informacja prasowaEkoświęta, czyli Święta „bez wyrzutów” (i wyrzucania)Zbliżający się okres świąteczny to czas, w którym wiele osób wpada w sidła nadmiernego konsumpcjonizmu. Wszechobecne re
Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaPakowanie walizki: jak to zrobić szybko, sprawnie i jakich błędów unikać?Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków potr
Wyrażanie swojej opinii w Internecie coraz częściej przeradza się w krytykowanie zamieszczanych treści. Powoli staje się to cechą tego medium. Brak rzetelności i wulgarność nie są spowodowane jedynie anonimowością, ale tak
Producent komunikatora GG przekazał Fundacji Kidprotect.pl specjalny numer komunikatora 801 1234 00. Dokładnie takim numerem posługuje się prowadzony przez fundację Telefon konsultacyjny w sprawach dzieci 801 1234 00. Ułatwi to k
Z inicjatywy Jacka Bartkiewicza, prezesa Zarządu Banku BGŻ i członka Koalicji „Prezesi-Wolontariusze 2011”, podczas ubiegłotygodniowego koncertu w Filharmonii Narodowej grupa dziesięciu wolontariuszy wystąpiła
2 765,05 zł zebrali studenci Politechniki Gdańskiej podczas akcji Szlachetna choinka. Chcąc pomóc rodzicom dziewczynki, która urodziła się przedwcześnie z poważną wadą serca, sprzedawali w tygodniu przedświątec
Dobieg?a ko?ca II edycja programu edukacyjnego „Kabecjanie daj? rad?”, realizowanego przez Kredyt Bank, jego korporacyjn? fundacj?, Stowarzyszenie Laboratorium Troski i PCK. W projekcie wzi??o udzia? 20 tys. uczniów
O ludzkiej potrzebie posiadaniaZdobywanie i posiadanie dóbr materialnych potrafi stać się dla wielu z nas złudzeniem sensu życia. Skąd się to w nas bierze, że tak bardzo potrzebujemy otaczać się dobrami? Jakie koszty się z
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012 agencja Euro RSCG 4D otrzymała brązową statuetkę w kategorii Active Advertising. Nagrodę przyznano za kampanię „Boskie matki” zrealizowaną dla Fundacji Rak&rsq