INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 24.07.2018MAMO, KUP MI ZABAWKĘ! JAK POSTĘPOWAĆ Z AGRESJĄ U DZIECKA?Tupanie nogami, histeryczny płacz i krzyk w odpowiedzi na odmowę kupna słodyczy czy kolejnej zabawki – brzmi znajomo? Agresywne
Podczas łódzkiego Fashion Week (24–28 października), oprócz wzbogacenia swojej szafy w nowości od projektantów, można wesprzeć potrzebujące dzieci. Wystarczy kupić kubeczki ze specjalnej kolekcji Stowarzyszenia Przyjaciele
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13-12-2017POSTANOWIENIA NIE TYLKO NOWOROCZNE.SYLWESTER NA „DACHU AFRYKI”Realizacja postawionych celów wzmacnia naszą pewność siebie. Buduje w nas zaufanie do siebiei swoich możliwości. Motywuj
We wtorek 9 lipca br. w Centrali PZU w Warszawie odbyło się oficjalne otwarcie siłowni przeznaczonej dla pracowników. Nowoczesny pokój treningowy powstał w miejscu zlikwidowanej palarni. Inwestycja jest wyrazem troski firmy o zdr
Czym jest nieśmiałość? Czy jest to coś, na co nie możemy mieć wpływu, czy przeciwnie, możemy jakoś unikać tego i możemy nauczyć się śmiałości. Philip G. Zimbardo, który wiele pisze na temat problemów związanych z n
Serwis Allegro oraz Fundacja BezpieczniejwSieci.org nawiązały współpracę, by razem informować, prowadzić działania edukacyjne i działać na rzecz podwyższenia poziomu bezpieczeństwa w polskim Internecie. Grupa Allegro, wła
Jak podjąć racjonalne decyzje zakupowe w szumie informacyjnym? Jak wypada Polska na tle światowych trendów żywieniowych? Czy lubimy modę na wellness? Co wiemy o populacji „Super-Sizing”? A także jak smakuje zbilansowana diet
W październiku, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi rusza wspólna akcja Fundacji Rak’n’roll i marki Scotch-Brite™ – projekt „Wyrolluj Raka!” promuje regularne badanie piersi.Pod natłokiem codzienny
Na początku były małe osiedlowe sklepiki. Z biegiem czasu obiekty handlowe zaczęły rozrastać się do większych rozmiarów. Obecnie mają one wielkie powierzchnie, gdzie pod jednym dachem zrobimy nie tylko zakupy, ale też skorzy
Trwa akcja Grupy TAURON „Domy Pozytywnej Energii 2012”. Tym razem wychowankowie domów dziecka, do których skierowana jest kampania, będą wraz z Tauronkiem, maskotką TAURON Polska Energia, śledzić historię elektryczności.