Imago Public Relations wspiera przedsięwzięcie Fundacji ISKIERKA. Konsultanci agencji będą odpowiadali za komunikację projektu „Kierunek: Szczęście”. Projekt „Kierunek: Szczęście” pokazuje problem społeczny związany
Czym jest energia elektryczna i skąd się bierze? Jak bezpiecznie z niej korzystać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poznają dzieci biorące udział w trzeciej edycji edukacyjnego projektu „Planeta Energii”, który
Czym jest nieśmiałość? Czy jest to coś, na co nie możemy mieć wpływu, czy przeciwnie, możemy jakoś unikać tego i możemy nauczyć się śmiałości. Philip G. Zimbardo, który wiele pisze na temat problemów związanych z n
79% kobiet posiada konto w banku, 58% – produkty oszczędnościowe. Do tego ponad 32% pań posiada karty kredytowe i tyle samo spłaca zaciągnięty kredyt gotówkowy. Dla porównania wśród mężczyzn procentowe wyniki są… p
Nierozerwalna więź z dzieckiem – jak ją zbudować?Bycie rodzicem to zadanie niezwykle odpowiedzialne. Wychowanie malucha na dobrego i mądrego człowieka, który będzie potrafił prawidłowo funkcjonować w społeczeństwie, jes
15 maja 2012 r. Prywatny Ośrodek Terapii Uzależnień i Pomocy Psychologicznej Polana zaprasza do udziału w Twoim „pierwszym” dniu w Polanie, czyli w bezpłatnych warsztatach i konsultacjach. „Mam problem.” – czasem przyzn
Ponad połowa klientów ING uważa, że gaz łupkowy to dla Polski szansa lub uśmiech losu. Co trzecia osoba uznaje go za mrzonkę, a co dziesiąta za zagrożenie – wynika z ankiety ING Banku Śląskiego.W związku z powracającą
Sukces międzynarodowego Marszu dla Życia w Rzymie! Wielotysięczna manifestacja obrońców życia przeszła ulicami Wiecznego Miasta, sprzed Colosseum pod Zamek Anioła. Wśród uczestników liczną, kolorową i gł
W czerwcu zakończył się ogólnopolski program edukacyjny Fundacji BGŻ – „Jeżdżę z głową”. Ponad 160 nauczycieli szkół gimnazjalnych ze 100 miast, z sukcesem zakończyło naukę 4500 uczniów w zakresie podstawowych za
4 czerwca wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Allegro All For Planet „Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie”, której celem jest popularyzowanie roweru jako środka transportu przyjaznego środowisku natura