Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem specjalnej kampanii przygotowanej dla Fundacji Dzieci Niczyje z okazji Dni Babci i Dziadka. Kreacje layoutów prasowych, spoty radiowe oraz aplikacja na Facebooku przygotowane przez agencję
26 stycznia 2021 r.Informacja prasowa5 praktycznych porad, dzięki którym wytrwaszw swoich noworocznych postanowieniachPoczątek roku to przełomowy moment dla wielu osób. Ludzie czując, że zaczyna się nowy okres, chętniej wp
To był przedsmak polskich Marszów dla Życia i Rodziny. Dziś w Rzymie, odbył się międzynarodowy Marsz dla Życia. Do stolicy Włoch przyjechali przedstawiciele ruchów pro-life z wielu krajów. Wśród nic
Z okazji Dnia Dziecka pracownicy Kredyt Banku z różnych regionów Polski organizują akcje wolontariackie dla dzieci z lokalnych instytucji, szpitali, domów dziecka i ośrodków szkolno-wychowawczych. Cel jest wspólny dla wszystkic
W środę 12 grudnia, w Łódzkim Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi zostanie zaprezentowana łazienka wyremontowana dla małych pacjentów i ich rodzin w ramach akcji „Łazienka od Serca”. Inicjatywę wspiera firma Deante, w kt�
Statystyki Ergo Hestii wskazują, że w Polsce ginie mniej aut. Zmieniają się jednocześnie sposoby i wiek kradzionych samochodów. Do najczęściej kradzionych należą wciąż niemieckie marki.W sumie w I półroczu br. 2 towarzys
Ósma edycja autorskiej akcji TAURON Polska Energia „Domy Pozytywnej Energii” skierowanej do domów dziecka z terenu działania Grupy dobiegła końca. 11 października podczas Wielkiego Finału pięć zwycięskich placówek odebr
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Europejscy konsumenci wymieniają swoje telefony zwykle co 2 lata. Tymczasem średnia długość życia telefonu komórkowego to około 8 lat. Polacy natomiast posiadają dziś ponad 100 mln aparatów telefonicznych. Co zrobić z używ
Muzeum, teatr, sala koncertowa – to w opinii 78% Polaków obiekty, w które powinien zamienić się kościół, kiedy przestanie być świątynią. Zaledwie 6% badanych jest zdania, że niewykorzystywany obiekt sakralny mógłby zost