Imago Public Relations wspiera przedsięwzięcie Fundacji ISKIERKA. Konsultanci agencji będą odpowiadali za komunikację projektu „Kierunek: Szczęście”.
Projekt „Kierunek: Szczęście” pokazuje problem społeczny związany z dostępnością zaopatrzenia medycznego – w tym protez – dla młodych, niepełnosprawnych ludzi oraz z niewystarczającym wsparciem ze strony systemu opieki zdrowotnej. Jednocześnie jest manifestacją konsekwentnego dążenia do celu.
Akcja została zainicjowana przez wspierającą dzieci z chorobą nowotworową Fundację ISKIERKA, która pomogła uzyskać nową protezę Magdzie Pierzynie. 24-latka z Chorzowa zachorowała na nowotwór złośliwy kości, a walka o jej życie zakończyła się po półtorej roku amputacją nogi.
W projekt zaangażował się również dziennikarz, fotograf i podróżnik Tomasz Michniewicz oraz firma VIGO-Ortho Polska.
Imago PR odpowiada za promocję akcji „Kierunek: Szczęście” w mediach.
– Każdego roku staramy się wzbogacać portfolio naszych projektów o inicjatywy, które mają charakter niekomercyjny, a odnoszą się do ważnych kwestii społecznych. Tym razem postanowiliśmy wesprzeć ISKIERKĘ w możliwie najefektywniejszym opowiedzeniu historii Magdy. Podobnie jak ona sama mamy nadzieję, że zwiększy to szanse niepełnosprawnych młodych osób na osiąganie pełni życia dzięki dostępowi do odpowiedniej technologii – mówi Rafał Czechowski, dyrektor zarządzający w Imago PR.
Koordynatorem projektu po stronie agencji jest Katarzyna Armatys-Wisniewska, account manager w Imago PR.