W międzynarodowym badaniu GEM (Global Entrepreneurship Monitor), eksperci wysoko ocenili uwarunkowania przedsiębiorczości dla kobiet w Polsce – 18 miejsce na 55 państw biorących udział w badaniu. Polki częściej studiują,
Fundacja Rosa włącza się w akcję pomocy Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci. Przekazana darowizna przeznaczona będzie na remont i zakup części wyposażenia do tworzonej przez fundację przychodni dla dzieci przewlekle i n
Od 16 kwietnia br. Narodowy Fundusz Zdrowia ponownie finansuje leczenie guzów mózgu bezoperacyjną metodą radiochirurgii stereotaktycznej stosowaną w Centrum Gamma Knife Allenort w Warszawie. Dzięki temu wielu pacjent&
Rządowy program dofinansowania zakupu nieruchomości „Rodzina na swoim” zakończy się 31 grudnia tego roku. Właśnie ukazały się limity dla programu na ostatni, czwarty kwartał tego roku. Realnie jednak nie we wszystkich mias
Od 25 czerwca dzięki aplikacji Samsung Hope Relay udało się zebrać ponad 230 tysięcy złotych na wakacje dla dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych. Do zakończenia akcji zostało tylko 12 dni, dlatego już dzisiaj zachęcamy do pobrani
Europejscy konsumenci wymieniają swoje telefony zwykle co 2 lata. Tymczasem średnia długość życia telefonu komórkowego to około 8 lat. Polacy natomiast posiadają dziś ponad 100 mln aparatów telefonicznych. Co zrobić z używ
Polacy są w europejskiej czołówce pod względem odsetka osób posiadających własne mieszkanie – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”, przeprowadzonego w 15 krajach na całym świecie. Ponad dwie trzeci
4 czerwca wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Allegro All For Planet „Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie”, której celem jest popularyzowanie roweru jako środka transportu przyjaznego środowisku natura
Dobiegła końca II edycja programu edukacyjnego „Kabecjanie dają radę”, realizowanego przez Kredyt Bank, jego korporacyjną fundację, Stowarzyszenie Laboratorium Troski i PCK. W projekcie wzięło udział 20 tys. uczni&
Przeprowadzane co roku badanie European Trusted Brands sprawdza zaufanie społeczne do marek, instytucji i zawodów. Polacy wiele profesji postrzegają tak samo jak inni Europejczycy. Największym zaufaniem darzymy strażaków i pilot�