Wielkanocne last minuteŚwięta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami, natomiast z powodu natłoku obowiązków przygotowania często odkładamy na ostatnią chwilę. Zajęci porządkami i zakupami oraz przyrządzeniem potraw c
Blisko 850 tys. zł ofiarowali w tym roku klienci TP i Orange za pośrednictwem specjalnych charytatywnych numerów Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Oprócz tego prawie 424 tys. zł udało się pozyskać z licytacj
Blisko co piąty menedżer wysokiego szczebla w firmie technologicznej przyznał, że powodem odrzucenia kandydata do pracy była zawartość jego profilu w mediach społecznościowych. To jeden z wniosków płynących z coroczne
Niemal co piąty niepełnoletni w Polsce ma legalne konto na Allegro, zwiększa się również odsetek młodych posiadających własny rachunek w banku. Tymczasem według prawa osoby między 13 a 18 rokiem życia mają ograniczon
Ponad 37 Polaków ocenia swoją obecną sytuację finansową jako złą. Dodatkowo, zdecydowana większość tych, którzy sądzą, że ich sytuacja majątkowa zmieni się w nadchodzącym roku, spodziewa się jej pogorszenia. Co zamier
We wtorek 9 lipca br. w Centrali PZU w Warszawie odbyło się oficjalne otwarcie siłowni przeznaczonej dla pracowników. Nowoczesny pokój treningowy powstał w miejscu zlikwidowanej palarni. Inwestycja jest wyrazem troski firmy o zdr
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
W styczniu e-Commerce Polska rozpoczęło współpracę z Polskim Centrum Programu Safer Internet, w skład którego wchodzą Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa oraz Fundacja Dzieci Niczyje. Partnerstwo dotyczy współpracy przy ak
17 kwietnia 2012 r. w warszawskim Salonie Fryzjerstwo PJ przy ul. Emilii Plater 9/11 odbyły się kolejne warsztaty pod hasłem „Wiosenne porządki na głowie” zorganizowane przez Fundację Rak’n’Roll – Wy
Trwające blisko dwadzieścia siedem miesięcy wdrożenie Projektu OST 112 zostało z sukcesem zakończone przez ATM S.A. Projekt obejmował wdrożenie zintegrowanej, ogólnopolskiej sieci teleinformatycznej na potrzeby obsługi numeru