Imago Public Relations wspiera przedsięwzięcie Fundacji ISKIERKA. Konsultanci agencji będą odpowiadali za komunikację projektu „Kierunek: Szczęście”. Projekt „Kierunek: Szczęście” pokazuje problem społeczny związany
Fundacja Kidprotect.pl wspólnie z T-Mobile rozpoczynają projekt Kidmobile dotyczący bezpieczeństwa w świecie telefonii komórkowej. W ramach projektu powstał film fabularny „Kidmobile”, w który
Dobiegła końca II edycja programu edukacyjnego „Kabecjanie dają radę”, realizowanego przez Kredyt Bank, jego korporacyjną fundację, Stowarzyszenie Laboratorium Troski i PCK. W projekcie wzięło udział 20 tys. uczni&
Wraz z aktualizacją programów Symfonia Mała Księgowość i Symfonia Start Mała Księgowość, która dostępna jest od połowy stycznia br., pojawiła się możliwość automatycznego przekazania 1 proc. pod
Grajmy w piłkę dla zdrowiaJak podaje Instytut Żywności i Żywienia grając w piłkę nożną przez godzinę spalamy około 650 kcal, rozwijamy też wszystkie partie mięśni czym pozytywnie wpływamy na rozwój całego nasze
Rusza kolejna kampania fundacji Rak’n’Roll. Najnowszy projekt Gadaj-Badaj to edukacyjna kampania społeczna, która bierze na warsztat „męską dupę” i zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty.
Groupon (NASDAQ: GRPN), lider rynku ofert lokalnych, uruchomił platformę Groupon Starter, dzięki której Polacy zyskali nowe miejsce na tworzenie i promocję inicjatyw wnoszących nową jakość w życie lokalnych społeczności. G
Od 25 czerwca dzięki aplikacji Samsung Hope Relay udało się zebrać ponad 230 tysięcy złotych na wakacje dla dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych. Do zakończenia akcji zostało tylko 12 dni, dlatego już dzisiaj zachęcamy do pobrani
W przeddzień Narodowego Dnia Życia wystartowała kampania poświęcona edukacji ekonomicznej rodzin – „Rodzina receptą na kryzys”.24 marca już po raz ósmy obchodzimy Narodowy Dzień Życia. Tym razem motywem przewodnim
Warszawa, 2020-01-12Postanowienie noworoczne? Zdrowsze przekąski!Okres noworoczny to czas podsumowań i… postanowień. Z badań wynika, że ponad połowa Polaków stawia przed sobą zadania, które mają być zrealizowane w kolejn