Kampania „1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” autorstwa Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll znalazła się wśród trzech najlepszych kampanii społecznych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników portalu kampanie
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Trwa akcja Grupy TAURON „Domy Pozytywnej Energii 2012”. Tym razem wychowankowie domów dziecka, do których skierowana jest kampania, będą wraz z Tauronkiem, maskotką TAURON Polska Energia, śledzić historię elektryczności.
Pracownicy Oddziału Totalizatora Sportowego z Łodzi przeprowadzili akcję skierowaną do dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 71 w Łodzi pt. „Czytasz i… świat się zmienia”. Wolontariusze poprzez zabawę starali się pomóc dziec
W Polsce 30 proc. firm jest prowadzonych przez osoby, które nie ukończyły 30. roku życia.[1] Młodym przedsiębiorcom nie brakuje optymizmu i odwagi do podejmowania decyzji o pracy na swoim, ale założenie własnej działalności
Dobieg?a ko?ca II edycja programu edukacyjnego „Kabecjanie daj? rad?”, realizowanego przez Kredyt Bank, jego korporacyjn? fundacj?, Stowarzyszenie Laboratorium Troski i PCK. W projekcie wzi??o udzia? 20 tys. uczniów
Ośmiu na dziesięciu Europejczyków niepokoi stan środowiska naturalnego. Najbardziej zaniepokojeni są Rosjanie, Słoweńcy, Chorwaci, Rumuni, Portugalczycy oraz Polacy. Przeciwne stanowisko prezentują Holendrzy, wśró
Już co trzeci Polak chce pracować na swoim[1], ale dla połowy z nas prowadzenie własnej działalności gospodarczej to obszar, w którym czujemy się niekompetentni. Z myślą o tych, którzy poważnie biorą pod uwagę prac�
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13-12-2017POSTANOWIENIA NIE TYLKO NOWOROCZNE.SYLWESTER NA „DACHU AFRYKI”Realizacja postawionych celów wzmacnia naszą pewność siebie. Buduje w nas zaufanie do siebiei swoich możliwości. Motywuj
Ósma edycja autorskiej akcji TAURON Polska Energia „Domy Pozytywnej Energii” skierowanej do domów dziecka z terenu działania Grupy dobiegła końca. 11 października podczas Wielkiego Finału pięć zwycięskich placówek odebr