Od 16 kwietnia br. Narodowy Fundusz Zdrowia ponownie finansuje leczenie guzów mózgu bezoperacyjną metodą radiochirurgii stereotaktycznej stosowaną w Centrum Gamma Knife Allenort w Warszawie. Dzięki temu wielu pacjent&
Firma Rossmann wspiera, koordynowaną w Polsce przez Fundację SNAPSIS, globalną akcję „Zaświeć się na niebiesko”. Przedsięwzięcie ma zwiększać świadomość społeczną na temat osób z autyzmem.Autyz
Kluczem do rozwoju każdego kraju, w tym Polski, jest rodzina. Spadek demograficzny jest ogromnym zagrożeniem, które odbije się na nas w przyszłości.Polska już teraz doświadcza negatywnych skutków mniejszej liczny
We wtorek 9 lipca br. w Centrali PZU w Warszawie odbyło się oficjalne otwarcie siłowni przeznaczonej dla pracowników. Nowoczesny pokój treningowy powstał w miejscu zlikwidowanej palarni. Inwestycja jest wyrazem troski firmy o zdr
Już dziś rusza akcja „Zakochaj się w pomaganiu!” Stowarzyszenia SOS Wiosek Dziecięcych i serwisu zakupów grupowych MyDeal.pl. Z okazji Walentynek przygotowano specjalne wirtualne serduszka – cegiełki, których z
W Polsce 30 proc. firm jest prowadzonych przez osoby, które nie ukończyły 30. roku życia.[1] Młodym przedsiębiorcom nie brakuje optymizmu i odwagi do podejmowania decyzji o pracy na swoim, ale założenie własnej działalności
Jak co roku Grupa TP wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Klienci TP i Orange mogą wysłać SMS charytatywny na 75565 lub dzwonić na infolinię 704 407 401. Ponadto można wylicytować 2 bilety na mecz finałowy Euro
Wystartowała specjalna platforma aukcyjna zbudowana przez Allegro na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tym samym rusza zbiórka pieniędzy na XX Wielki Finał. Użytkownicy serwisu Allegro po raz 12 zagrają na szcz
Co drugi Polak czuje się komfortowo lub bardzo komfortowo pod względem posiadanych oszczędności. To więcej niż w przypadku Niemców, Francuzów, Brytyjczyków i Amerykanów – wynika z badania „
Święta Bożego Narodzenia za niecały miesiąc. Rozpoczyna się gorący i szalony okres, czyli zakupy prezentów świątecznych. W ubiegłym roku, jak podała firma Deloitte, co trzeci z nas planował świąteczne zakupy w siec