INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 24 lutego 2020 r.Brak popędu seksualnego – gdzie należy szukać pomocy?Zaburzenia popędu seksualnego to jedna z najczęstszych dolegliwości zgłaszanych przez pacjentów w gabinecie specjalisty. Wed
Jak cudownie jest znaleźć swój stary pamiętnik! Jak zabawne stają się nasze problemy sprzed kilkunastu lat. Niezwykle miło przypomnieć sobie o naszej wielkiej miłości, o przyjaciółce na cale życie i o tym, jak dostaliśmy
Wyrażanie swojej opinii w Internecie coraz częściej przeradza się w krytykowanie zamieszczanych treści. Powoli staje się to cechą tego medium. Brak rzetelności i wulgarność nie są spowodowane jedynie anonimowością, ale tak
Zakończyła się druga edycja programu „Czytelnia Uśmiechu”, organizowanego przez Fundację Kredyt Banku. Biblioteczki z wartościową literaturą dziecięcą działają już na 45 oddziałach dziecięcych.„Czytelnia Uśmiechu
W niektórych województwach w Polsce rozpoczęły się już ferie zimowe. W innych na zimowy odpoczynek dzieci udadzą się już niebawem. Warto zastanowić się nad tym, jakie są preferowane sposoby spędzania wolnego cz
Wystartowała nowa kampania promująca aukcje charytatywne WOŚP na platformie Allegro. W tym roku, do licytowania przedmiotów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz. W interaktywnej ap
Dwóch na pięciu klientów ING podróżujących samochodem przyznało, że w okresie ostatnich 12 miesięcy ograniczyło lub w ogóle przestało jeździć autem.…
W najbliższy wtorek, 10 lipca w Ustce startuje piąta edycja Bankowej Akcji Honorowego Krwiodawstwa, organizowana przez PKO Bank Polski. Partnerem akcji jest Narodowe Centrum Krwi. W tym roku BAHK wspiera Kayah.W ubiegłym roku, w ra
Niedos?uch wrodzony lub nabyty w pierwszych dniach ?ycia dotyczy 3. noworodków na 1000. Wszystkie te dzieci potrzebuj? protezy s?uchu oraz specjalistycznej terapii, by w przysz?o?ci móc w pe?ni cieszy? si? ?wiatem d?
ENERGA. Po prostu włącz – tak brzmi hasło jesiennej kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA. W nowych spotach reklamowych ENERGA oraz nietuzinkowi aktorzy przekonują do oszczędzania prądu i korzystania z usług dostawcy najbardz