Nie szukaj wymówek. Dbanie o siebie jest prostsze, niż myśliszAutor: Adam Adamski – sportowiec i założyciel cateringu Fit MalinaZnalezienie wymówek zwłaszcza w dobie pandemii jest banalnie proste. Przecież powinniśmy unika
Serwis Allegro oraz Fundacja BezpieczniejwSieci.org nawiązały współpracę, by razem informować, prowadzić działania edukacyjne i działać na rzecz podwyższenia poziomu bezpieczeństwa w polskim Internecie. Grupa Allegro, wła
W pełni zautomatyzowana jazda w korku, ograniczenie kolizji na skrzyżowaniach oraz redukcja do zera kolizji z udziałem zwierząt – to najnowsze projekty w dziedzinie bezpieczeństwa, nad którymi pracuje Volvo. Wszystkie
Niedos?uch wrodzony lub nabyty w pierwszych dniach ?ycia dotyczy 3. noworodków na 1000. Wszystkie te dzieci potrzebuj? protezy s?uchu oraz specjalistycznej terapii, by w przysz?o?ci móc w pe?ni cieszy? si? ?wiatem d?
4 czerwca wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Allegro All For Planet „Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie”, której celem jest popularyzowanie roweru jako środka transportu przyjaznego środowisku natura
Ponad 2 lata temu pracownicy Auchan w Krasnem koło Rzeszowa zgłosili się do Fundacji DKMS Polska z pytaniem o możliwość zorganizowania rejestracji potencjalnych dawców szpiku. Wówczas podczas pierwszego Dnia Dawcy Szpiku w Auch
ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2012 w kategorii bankowość, sektor finansowy i ubezpieczeniowy. To potwierdzenie, że bank skutecznie łączy strategię CSR z działalnością biznesową i
Już 20 godzin tygodniowo spędzamy, korzystając z internetuZnaczną część tego czasu poświęcamy serwisom społecznosciowymMniej czasu poświęcamy tradycyjnej telewizji, ale rośnie popularność telewizji onlineW ciągu ost
Już wkrótce Dzień Ziemi. Z tej okazji Park Handlowy Bielany wspólnie z Fundacją Rosa i AG Eko organizują zbiórkę zużytego sprzętu RTV i AGD. To świetna okazja, by łatwo i legalnie pozbyć się elektrośmie
Rusza kolejna kampania fundacji Rak’n’Roll. Najnowszy projekt Gadaj-Badaj to edukacyjna kampania społeczna, która bierze na warsztat „męską dupę” i zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty.