Proama – nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych – rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. „Wrzucam na luz”, promującą kulturalną jazdę. „Wrzucam na luz” to a
Informacja prasowaWarszawa, 28 października 2020 r.Spastyczność poudarowa, czyli jak odzyskać sprawność po udarzeSzacuje się, że każdego roku w Polsce z powodu udaru mózgu leczonych jest nawet 90 tys. osób. Blisko 70 proc
PZU wkrótce rozpocznie poszukiwanie podmiotu, z którym będzie współpracował przy projekcie prewencyjnym, dotyczącym przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze i wypadkom drogowym.Celem programu będzie poprawa bezpiec
Ponad połowa klientów ING uważa, że gaz łupkowy to dla Polski szansa lub uśmiech losu. Co trzecia osoba uznaje go za mrzonkę, a co dziesiąta za zagrożenie – wynika z ankiety ING Banku Śląskiego.W związku z powracającą
Polacy przestawiają się na „tryb oszczędzania” – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”, przeprowadzonego w 14 krajach na całym świecie. Wyniki badania pokazują znaczny spadek zadowolenia z poziomu
Pod hasłem „W trosce o lepsze jutro” firma Lidl realizuje szereg działań na płaszczyźnie społecznej. „Pozory mylą, dowód nie” to kolejny już projekt, do którego włącza się Lidl Polska, angażując swoich pracownik�
„Kiedy Świąt przyjdzie moment” to piosenka Natalii Kukulskiej podarowana dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w ramach kampanii „Święta cieszą tylko w rodzinie”. Ambasadorka Stowarzyszenia zaangażowała się
Rozpoczynający się właśnie ogólnopolski projekt RE-DEFINICJE, angażujący ponad 40 ekspertów ze świata mediów, kultury i biznesu, ma na celu opisanie na nowo pojęć definiujących świat w XXI wieku. W otwartej debacie o tym
Dzisiaj, 16 listopada, pod hasłem „SUPER HEROS AND MEGA STARS” odbędzie się w Krakowie szósta już edycja charytatywnego balu „DANCING W FENIKSIE” którego organizatorem jest Stowarzyszenie Junior Chamber
Od 25 czerwca dzięki aplikacji Samsung Hope Relay udało się zebrać ponad 230 tysięcy złotych na wakacje dla dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych. Do zakończenia akcji zostało tylko 12 dni, dlatego już dzisiaj zachęcamy do pobrani