Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem specjalnej kampanii przygotowanej dla Fundacji Dzieci Niczyje z okazji Dni Babci i Dziadka. Kreacje layoutów prasowych, spoty radiowe oraz aplikacja na Facebooku przygotowane przez agencję
Ponad połowa klientów ING uważa, że gaz łupkowy to dla Polski szansa lub uśmiech losu. Co trzecia osoba uznaje go za mrzonkę, a co dziesiąta za zagrożenie – wynika z ankiety ING Banku Śląskiego.W związku z powracającą
Z początkiem października 2012 roku ruszyła sprzedaż charytatywnych kartek świątecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Akcja skierowana jest do firm zaangażowanych społecznie, które chcą wspierać najbardziej potrzebuj
Rzeczpospolita opublikowała 09.03.2012 artykuł (http://www.rp.pl/artykul/10,835565-Kierowcy-skazani-na-stanie.html) na temat kosztów ponoszonych przez kierowców stojących w korkach , a także czasu jaki w nich tracą.
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012 agencja Euro RSCG 4D otrzymała brązową statuetkę w kategorii Active Advertising. Nagrodę przyznano za kampanię „Boskie matki” zrealizowaną dla Fundacji Rak&rsq
Fundacja Kidprotect.pl nawiązała współpracę z nowym portalem społecznościowym dla dzieci Funtasto.com, który zaproponował innowacyjne podejście do problemu bezpieczeństwa dzieci w internecie. Serwis uzyskał rekomendację Fu
Podczas Wielkiego Meczu Orange warszawski Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny „Koło” otrzymał czek na 20 000 złotych i czekoladowy puchar Euro 2012™. Drużyna Orange i Przyjaciele 5:2 wygrała z Reprezentacją Dzie
Dlaczego tak trudno opiekunom prosić o pomoc?Wyniki ogólnopolskiego badania przeprowadzonego wśród osób opiekujących się swoimi przewlekle chorymi najbliższymi, realizowanego dla Fundacji NutriciaSzczera rozmowa to uniwersaln
Producent komunikatora GG przekazał Fundacji Kidprotect.pl specjalny numer komunikatora 801 1234 00. Dokładnie takim numerem posługuje się prowadzony przez fundację Telefon konsultacyjny w sprawach dzieci 801 1234 00. Ułatwi to k
Torba Kangura wprowadza w aplikacji nową funkcję przygotowaną dla Stowarzyszenia SOS Wiosek Dziecięcych. Już od lutego oprócz tradycyjnego wyszukiwania rozrywek, zajęć edukacyjnych czy dostosowanych do potrzeb dzieci restauracj