W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012 agencja Euro RSCG 4D otrzymała brązową statuetkę w kategorii Active Advertising. Nagrodę przyznano za kampanię „Boskie matki” zrealizowaną dla Fundacji Rak&rsq
Rusza kolejna kampania fundacji Rak’n’Roll. Najnowszy projekt Gadaj-Badaj to edukacyjna kampania społeczna, która bierze na warsztat „męską dupę” i zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty.
Znamy już listę 100 gimnazjów zakwalifikowanych do udziału w tegorocznej edycji autorskiego programu edukacyjnego Fundacji BGŻ „Jeżdżę z głową”. Już w marcu niemal 5000 uczniów z całej Polski rozpoc
Kilka nawiązanych partnerstw, premiery nowych produktów i wysoka aktywność Użytkowników. Największy polski portal społecznościowy nk.pl podsumowuje pierwsze miesiące roku.Początek roku w NKPierwszy kwartał 201
W dziedzinie globalnej rewolucji seksualnej z Polską nie jest najlepiej. Ku rozpaczy środowisk liberalnych i feministek, wciąż mocno odstajemy od ich modelu docelowego. W najnowszym numerze tygodnika „Do Reczy” – czy grozi na
Ósma edycja autorskiej akcji TAURON Polska Energia „Domy Pozytywnej Energii” skierowanej do domów dziecka z terenu działania Grupy dobiegła końca. 11 października podczas Wielkiego Finału pięć zwycięskich placówek odebr
Ponad 70 lat temu w laboratoriach firmy 3M powstała pierwsza folia odblaskowa. Od tego czasu naukowcy kontynuują prace nad polepszeniem właściwości materiałów odblaskowych, które wykorzystywane są do oznakowania dróg i w duż
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 24 lutego 2020 r.Brak popędu seksualnego – gdzie należy szukać pomocy?Zaburzenia popędu seksualnego to jedna z najczęstszych dolegliwości zgłaszanych przez pacjentów w gabinecie specjalisty. Wed
W niektórych województwach w Polsce rozpoczęły się już ferie zimowe. W innych na zimowy odpoczynek dzieci udadzą się już niebawem. Warto zastanowić się nad tym, jakie są preferowane sposoby spędzania wolnego cz
ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2013 w kategorii bankowość, sektor finansowy i ubezpieczeniowy. To potwierdzenie, że bank skutecznie łączy odpowiedzialność społeczną z działalnośc